sobota, 7 listopada 2015

Epilog


Stałam w naszym domu, a na rękach trzymałam małego bota o niebiesko - czerwonym lakierze. Miał zamknięte oczy, właśnie udało mi się go uśpić. Powoli położyłam go w łóżeczku i pogładziłam po głowie. Od tyłu złapał mnie Bee i przytulił do siebie.

-Usnął?

-Usnął. A Raven?

-Nieźle dała mi popalić, ale teraz śpi. Mam nadzieję, że chociaż Orion będzie trochę spokojniejszy.

-Zważywszy na to, że jesteśmy jego rodzicami? Wątpię – odwróciłam się do bota i pocałowałam go – Kto by pomyślał, że po tylu latach wojny, w końcu udało się nam odnaleźć szczęście.

-Kiedyś nie wierzyłem, że to się uda. Teraz jest mi zbyt łatwo. Muszę przyznać, że trochę brakuje mi akcji.

-Mi też, ale teraz mam coś, czego nie mogłabym stracić. Rodzinę – znów pocałowałam Bumblebee i założyłam ręce na jego szyję. Jeden krok, kiedy postanowiłam się ujawnić zmienił wszystko. Ponieważ czasem najmniejszy krok w dobrym kierunku, staje się największym krokiem w swoim życiu…

 

Każdy koniec stanowi początek czegoś nowego…

9 komentarzy:

  1. Niki prosze dodawaj kolejne rozdziały do twoich blogów bo tylko czytam tylko twoje blogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, w niedzielę pojawi się nowy rozdział do TFP Genisys i mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu powstanie kolejny blog o Transformersach, albo rozpocznę drugą część Zagłady ;-)
      Pozdrawiam i miłej nocy ;-)
      ***Niki***

      Usuń
  2. Dopiero zaczynam czytać twojego bloga, i nie mg znaleźć 1 posta. Czy mógłby ktoś podać mi do niego link? Chyba że coś przeoczyłam. Ogółem chciałabym zacząć od 1 części. A dużo tego xd Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero zaczynam czytać twojego bloga, i nie mg znaleźć 1 posta. Czy mógłby ktoś podać mi do niego link? Chyba że coś przeoczyłam. Ogółem chciałabym zacząć od 1 części. A dużo tego xd Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wejść w zakładkę rozdziały, pierw tak dodawałam posty ;-) Tam zjedziesz na sam dół i będzie pierwszy rozdział ;-)
      Pozdrawiam i miłego dnia :-)
      ***Niki***

      Usuń
  4. Moim zdaniem w dziejszych czasach najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń